System informatyczny do zarządzania planem inwestycji i remontów na każdym szczeblu struktury organizacyjnej (spółki w terenie, Centrala w Polsce, Centrala we Francji). Zapewnia usystematyzowanie procesu tworzenia, akceptacji i cyklicznego monitoringu planu począwszy od rejestracji wniosków o inwestycję lub remont w Systemie, poprzez umieszczenie zapotrzebowania w planie, weryfikację na poziomie spółki macierzystej, rekomendację Eksperta aż do potwierdzenia w Centrali. System stanowi również narzędzie do bieżącej kontroli planów krótko i długo terminowych w trybie ciągłym wraz ze znakowaniem realizowanych inwestycji. Ewidencja wykonania planu odbywa się zarówno w obszarze nakładów jak i poniesionych wydatków z dokładnością do miesiąca z możliwością wersjonowania i ewentualnego przywracania planów. Warstwa prezentacji planów pozwala na ich wizualizację zarówno w ramach listy wniosków / zapotrzebowań na dany rok oraz miesiąc lub w formie wykresów z możliwością wielowymiarowej analizy danych pod kątem kluczowych atrybutów opisujących wnioski. W celu usprawnienia pracy zaimplementowano mechanizm przeciągnij i upuść (drag and drop) dla łatwiejszego zarządzania poszczególnymi składowymi planu w podziale na lata i miesiące.
System do elektronicznego obiegu dokumentów oraz zarządzania i automatyzacji procesów w firmie. Rozwiązanie zapewnia wsparcie pracy grupowej jak również możliwość definiowania i kontroli przepływu dokumentów wraz z możliwością określania ścieżek decyzyjnych, zakresu wymienianych informacji oraz ról/osób uczestniczących w procesie. Aplikacja wyposażona jest w cyfrowe archiwum dokumentów i bazę wiedzy, zapewniającą dostęp do danych zgodnie z przyznanymi uprawnieniami. System ChiliWorkflow wdrożony został w oparciu o internetową platformę integracyjną ChiliPlatform autorstwa WebChili, umożliwiającą konsolidację danych i dostęp w jednym miejscu do różnych aplikacji webowych i modułów funkcjonalnych opublikowanych w ramach portalu, za pośrednictwem nowoczesnego i intuicyjnego pulpitu nawigacyjnego.
Zaawansowany system informatyczny klasy TMS (Transport Management System), udostępniony w modelu SAAS, zapewniający efektywne zarządzanie transportem oraz przepływ informacji pomiędzy wszystkimi podmiotami zaangażowanymi w proces logistyczny. W ramach systemu realizowane są procesy planowania, organizowania i raportowania przewozów towarów w poszczególnych kanałach dystrybucji. Aplikacja wspiera obsługę przerzutów, transportów łączonych, dystrybucji do magazynów regionalnych na terenie całej Polski oraz realizację eksportu. Aplikacja wyposażona jest mechanizm elektronicznych listów przewozowych uzupełniony o narzędzia OCR jak również moduł do definiowania i rozliczania kosztów.
Dedykowane rozwiązanie w pełni zintegrowane z innymi systemami dziedzinowymi pełni rolę self-service dla wszystkich pracowników oraz zapewnia raportowanie i kontrolę całego procesu przez pracowników działu HR i magazynierów. System uprawnień gwarantuje dostęp jedynie do wybranych informacji, których zakres publikacji dla użytkowników uzależniony jest od roli poszczególnych uczestników procesu.
Dostarczone rozwiązanie obejmuje zarówno wyspecjalizowane narzędzia dla pracowników odpowiedzialnych za kontakt i budowanie relacji z klientami, jak również intuicyjną platformę informacyjną dla partnerów biznesowych wyselekcjonowanych do programu lojalnościowego. W ramach wdrożenia uruchomione zostały na potrzeby wewnętrzne organizacji m.in. następujące moduły: baza wiedzy, elektroniczne repozytorium dokumentów, kalendarze pracownicze, moduł do definicji ankiet i zarządzania konkursami sprzedażowymi, moduł rozrachunków, moduł CMS, kartoteka kontrahentów. System wyposażony został w konektory integracyjne zapewniające automatyczną wymianę danych z systemem ERP w zakresie danych statycznych i informacji o historii sprzedaży w podziale na poszczególne grupy towarowe.
System internetowy do organizacji pracy całego Instytutu w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów (e-kancelaria, e-sekretariat), zarządzania procesami oraz obsługą zakupów w ramach prowadzonych postępowań o zamówienia publiczne. Przetwarzane w Systemie dokumenty w ramach opracowanych procesów (m.in. obieg faktury kosztowej, zlecenie zakupu, zlecenia o realizację umów) są przechowywane w formie elektronicznej w rejestrze dokumentów wraz z kontrolą uprawnień i wersji. System posiada zaimplementowany moduł do obsługi zamówień publicznych wspierający wszystkie niezbędne procesy związane z postępowaniami począwszy od kwalifikacji wniosków zakupowych, wybór trybu postępowania, ewidencję oferentów i składanych ofert, uzupełnianie kalendarza postępowania i kryteriów oceny, po wybór najkorzystniejszej oferty i wygenerowanie umowy zakupu w celu jej przekazania do systemu klasy ERP. System jest wyposażony w narzędzia administracyjne w tym również graficzny modeler procesów BPM, zapewniające możliwość definiowania i kontroli ścieżek decyzyjnych związanych z realizacją poszczególnych procedur.
Dedykowany do specyficznych potrzeb klienta system wsparcia organizacji pracy laboratorium oraz interpretacji wyników badań genetycznych. Działające w zintegrowanym środowisku rozproszonym rozwiązanie wymienia dane z systemami sprzedażowymi klienta, zapewniając kluczowe dla realizacji celów biznesowych funkcjonalności. Aplikacja wykorzystuje potencjał systemu ChiliPlatform oferując m.in. wsparcie pełnego procesu obsługi przyjętych do badań próbek materiału genetycznego, gromadzenie wiedzy naukowej z zakresu genetyki i wykorzystywanie jej do interpretacji wyników. W ramach systemu udostępniony jest także dedykowany mechanizm ankietowania klientów, posiadających specyficzny wariant genetyczny, co pozwala na jednoczesne prowadzenie badań naukowych.
Internetowy system do ewidencji i prowadzenia rozgrywek ligowych dla wszystkich klas zawodniczych i zespołów piłki ręcznej w Polsce. System zapewnia możliwość rejestracji danych graczy, drużyn, harmonogramów gier oraz protokołów zawodów. Aplikacja wyposażona jest w zaawansowany system raportowy do generowania statystyk i oficjalnych rankingów zintegrowanych z oficjalnym serwisem internetowym Związku Piłki Ręcznej w Polsce.
System internetowy ChiliWorkflow zapewniający kompleksową obsługę dokumentów w ramach Uczelni, od momentu rejestracji kancelaryjnej, poprzez definiowane procedury obiegu aż po ich archiwizację. Aplikacja umożliwia efektywną pracę Kancelarii głównej i kancelarii oddziałowych zgodnie z wewnętrzną instrukcją kancelaryjną a dodatkowe wsparcie obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej zapewnia integracja z e-PUAP. W ramach systemu, realizowane są procesy obsługi dokumentów typu: faktura kosztowa, zlecenie zakupu, wniosek urlopowy, rozliczenie delegacji czy postępowania przetargowe. Efektywne narzędzia administracyjne umożliwiają projektowanie procesów i obiegu pracy na poziomie modelowania biznesowego i programistycznego. Dwukierunkowa komunikacja z systemem klasy ERP, z wykorzystaniem szyny danych, zapewnia pełną integralność danych w ramach struktury informatycznej Uczelni.
Rozwiązanie kierowane do kontrahentów realizujących procesy dostawy mebli i ich montażu. Aplikacja mobilna korzysta z serwisów integracyjnych ChiliPlatform, zapewniających komunikację dwukierunkową z systemem ERP. Kluczowe funkcjonalności aplikacji mobilnej: kompletowanie towaru / pobieranie z różnych lokalizacji, potwierdzanie etapów realizacji procesu dostawy i montażu, powiadomienia e-mail i SMS, generowanie protokołów realizacji usług dostawy i montażu, wykorzystanie skanera kodów kreskowych do wyszukiwania zleceń i identyfikacji paczek towarów przy załadunku i rozładunku u klienta docelowego, obsługa cennika usług montażowych w trakcie wizyty.
System internetowy do organizacji pracy całego Instytutu w zakresie elektronicznego obiegu dokumentów, zarządzania procesami oraz pracami statutowymi. System zapewnia dwukierunkową wymianę danych z systemami dziedzinowymi ITB. Platforma obsługuje specjalizowane obszary działalności instytutu takie jak: obsługa badań, normy zharmonizowane, rejestr zleceń i zadań. Przetwarzane w systemie dokumenty w takich procesach jak: obieg faktury kosztowej, zlecenie zakupu, definiowanie i opiniowanie umów są przechowywane w formie elektronicznej w rejestrze dokumentów wraz z kontrolą uprawnień i wersji. System jest wyposażony w narzędzia administracyjne w tym również graficzny modeler procesów BPM, zapewniające możliwość definiowania i kontroli ścieżek decyzyjnych związanych z realizacją poszczególnych procedur.
System internetowy zapewniający kompleksową obsługę dokumentów w ramach Uczelni. Przetwarzanie dokumentów rozpoczyna się w momencie rejestracji kancelaryjnej w ramach Kancelarii ogólnej Uczelni oraz kancelarii oddziałowych. Kolejne fazy obsługi dokumentów sterowane są przez definiowane procedury obiegu a końcowym elementem ewidencji dokumentów jest ich archiwizacja. Wdrożona aplikacja jest w pełni zgodna z wewnętrzną instrukcją kancelaryjną Uczelni. W ramach systemu, realizowane są procesy obsługi dokumentów typu: umowa cywilno-prawna wraz z rachunkiem, faktura kosztowa, zlecenie zakupu czy postępowania przetargowe. Efektywne narzędzia administracyjne umożliwiają projektowanie procesów i obiegu pracy na poziomie modelowania biznesowego i programistycznego. Dwukierunkowa komunikacja z systemem klasy ERP, z wykorzystaniem szyny danych, zapewnia pełną integralność danych w ramach struktury informatycznej Uczelni.
Nowoczesna platforma e-learningowa wspierająca tradycyjne metody nauczania na kursach języka angielskiego. System udostępnia narzędzia pracy dla wszystkich osób zaangażowanych w procesy dydaktyczne od studentów/słuchaczy, poprzez pracowników dydaktycznych/lektorów po kadrę administracyjną i menadżerską. Możliwość tworzenia i zarządzania usystematyzowaną bazą wiedzy i udostępnianie przydatnych informacji takich jak harmonogram kursów, scenariusze lekcji, oceny, materiały szkoleniowe zapewnia studentom dostęp do wszystkich materiałów z kursu za pośrednictwem Internetu. Rozbudowane narzędzia do samodzielnego kreowania ćwiczeń typu m.in.: gap filling, transformation, word order, crossword wraz z katalogowaniem zasobów wg typów: audio, video, link, dokument, ćwiczenie, wiadomość itp. pozwalają kadrze dydaktycznej na efektywne przygotowanie programu zajęć i komunikację ze słuchaczami. Moduły administracyjne udostępniające funkcjonalności zarządzania bazą kursów, monitoringu opłat i należności za kursy umożliwiają pracownikom administracyjnym i kadrze menadżerskiej zarządzanie ofertą szkoleniową i organizacją pracy szkoły.
WebChili Sp. z o.o.
Al. Wincentego Witosa 16
20-315 Lublin
tel.: (+48) 81 458 11 50
fax: (+48) 81 444 39 53
WebChili Sp. z o.o.
Al. Wincentego Witosa 16
20-315 Lublin
NIP: 946-259-44-64
Regon: 060559367
Realizujemy projekty:
„Prace B+R w zakresie opracowania aplikacji mobilnej do digitalizacji, obsługi i lokalizacji dokumentów z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality)”
„WebChili Centrum Badawczo-Rozwojowe.”
współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Tytuł projektu:
„Prace B+R w zakresie opracowania aplikacji mobilnej do digitalizacji, obsługi i lokalizacji dokumentów z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).”
Cel projektu:
Przeprowadzenie badań przemysłowych i eksperymentalnych prac rozwojowych, których rezultatem będzie innowacja produktowa w skali rynku międzynarodowego, tj. aplikacja mobilna do digitalizacji , obsługi i lokalizacji dokumentów z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (AR - augumented reality).
Planowane efekty:
Umożliwienie digitalizacji, obsługi i lokalizacji dokumentów w przestrzeniach biurowych przy pomocy urządzeń mobilnych, z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).
Wartość projektu:
1 408 690, 80 PLN
Wartość dofinansowania:
945 733,24 PLN
Tytuł projektu:
„WebChili Centrum Badawczo-Rozwojowe.”
Cel projektu:
Celem projektu jest uruchomienie CENTRUM BADAWCZO – ROZWOJOWEGO w zakresie inteligentnej analityki danych. Centrum zostanie wyposażone w aparaturę badawczo – rozwojową w postaci infrastruktury serwerowej, stacji roboczych Zespołu badawczego, a także niezbędne do prowadzenia prac B+R oprogramowanie.
Planowane efekty:
Dzięki zakupionym aktywom zostaną wytworzone narzędzia umożliwiające świadczenie usług badawczo – rozwojowych na rzecz innych podmiotów głównie w zakresie centralizacji i inteligentnych analiz niejednorodnych danych z różnych systemów informatycznych. Pogłębienie wiedzy i kompetencji WebChili w zakresie sztucznej inteligencji i jej konkretnego zastosowania w branży IT pozwolą świadczyć usługi w sektorze zaawansowanych analiz danych na najwyższym poziomie, a w przyszłości umożliwią rozwój innych obszarów działalności z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Wartość projektu:
469 829,25 PLN
Wartość dofinansowania:
267 382,50 PLN